16/7-09

Nu har vi varit tillsammans i ett år och det känns hur bra som helst. Veckorna har flugit iväg och det känns som om tiden kommer att gå lika fort tills det har gått ännu ett år. Idag hade vi tänkt ha det musigt med lite minigolf och god middag. Det blev inte som vi hade tänkt oss, vi somnade på soffan.. Nä, men vi kom överens om att vi skulle "fira" våran dag på lördag istället och då blir det kanske minigolf och sen ska vi på trästocks och titta på Veronica Maggio : )

Jag är ganska trött nu, men jag tänkte läsa lite till i min bok och sen blir det sömn : )

Det blev som sagt inte som vi hade tänkt oss idag, men det blev bra ändå. Vi behöver ju inte göra nåt speciellt för att det ska bli mysigt. Det blir trevlig imorron, jag längtar verkligen efter julmaten imorron, det kommer att bli hur trevligt som helst.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0