Vill vill vill..

Nu vet jag en sak som jag önskar mig när jag fyller år : ) Presentkort på Burmans Ur&Guld! Var där idag och tittade, jag var fast där inne i säkert en timme för det var så mycket fint att titta på och jag kände mig som ett barn i en godisaffär - jag ville ha allt..

Jag kan verkligen inte sova nu, jag vet inte om det beror på att jag ska sova ensam för första gången på.. länge?! Jag känner mig inte ens trött nu, så jag vet inte vad jag ska hitta på. Klockan 05.00 ska jag stiga upp och om jag ska vara ärlig så tror jag inte att jag kommer att få sova en blund i natt. Jag ligger iallafall i sängen.. Vi ska inte fara på begravningen förrän 07.00, men vi är fyra stycken som ska enas om en dusch så jag har bestämt mig för att vara först för jag ska banne mig ha varmvatten! Åsså tänkte jag att jag skulle hinna gå över till Maire och Birger med lite kakor (skrev fel i mitt förra inlägg för då skrev jag Marie, men hon heter alltså Maire..)

Tänkte att jag skulle börja lyssna på en av mina ljudböcker nu, jag har tänkt göra det länge men det har aldrig blivit av..

Lisa säger: Godnatt eller godmorgon - välj själv ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0