6 månader <3

Det hela började för lite mer än 6 månader sedan, jag hade varit på fest hos min kusin (första bilden) och du gav mig skjuts hem (visserligen i bagaget men jag tog mig hem), Väl hemma så spelade vi kubb och det var Du, jag och Bengt mot Emelie, Mathilda och Magnus, Självklart så vann vi stort och sen den dagen visste jag att jag ville ha dig. Du åkte iväg till Norge och vi smsade hela tiden, sen kom du hem och vi spelade minigolf. Du gör mig till världens lyckligaste och nu har vi varit tillsammans i ett helt halvt år. I det här inlägget har jag samlat ihop lite bilder från dessa sex månader.


Den här kvällen blev en ny start..


Du började komma till finnäs och knäckte oljetråget efter finnäsvägen
men du lagade det och fortsatte komma och hälsa på mig,
du hjälpte mig med körkortet och du hjälpte mig med allt annat också


Jag klarade körkortet och sen krockade jag med din bil,
har haft mycket dåligt samvete för det men det börjar släppa nu,
som du sa själv så hade du ju redan gjort allt förarbete,
jag gav den bara aktiv dödshjälp..


Jag följde med dig när du jobbade,
kommer fortfarande ihåg hur skönt det var att sova när du körde
Magnus är fortfarande förvånad över att du lät mig sova,
hehe du kanske inte vågade annat ; )


Kerstin blev min första bil och min andra stora kärlek (Du ligger fortfarande 1:a)


Jag flyttade in i ditt hus och jag älskar det!
Tycker om det mesta med det här huset,
men det bästa är nog att jag bor här med dig..


Jag lyckades äntligen få en bild på dig när du tittade mot kameran..


Vi gjorde om rummet där uppe till vardagsrum/gästrum och det blev jättefint!


Det blev vinter


Vi bowlade efter nyår och jag fick 4 strike i rad. Du vann totalt över mig,
men det är ju inte så ovanligt. Kommer aldrig att glömma dagen då vi spelade minigolf,
det var första "dejten" och jag förlorade med 84 slag mot 64, men vi hade roligt..


Dom här 6 månaderna med dig har gått fort och jag har älskat varje sekund.

Jag älskar dig Jonas Andersson <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0