Toppen!

klockan är typ halv ett och jag ska upp klockan sex och jag kan inte sova. Jag har provat med allt jag kan hitta på, men det går inte. Nu har jag legat i sängen hur länge som helst och jag kan inte slappna av. Har sprungit på toa säkert fem gånger senaste timmen, kan inte få ro i kroppen! Kokostoscan som jag bakade idag blev hur god som helst, saftigt och helt underbar! Nu ligger Jonas och trycker på mina tangenter, undra om han vill nåt.. Tror att jag ska be han klubba ner mig eller nåt så att jag somnar. Imorron så kanske det blir finnäs en sväng o gratta lillebror i efterskott.


Nån som har nåt bra tips på hur man kan göra för att somna?! Please tell me..
Helt unbelievable, nu måste jag på toa igen..

Haha, det blev mycket engelska : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0