Tantstämpel?

Jag fick i julklapp ett presentkort på en valfri premuneration och jag valde efter många om och men tidnigen "Allers". Det fanns tidningar som "Allt om mat" och "se & hör" visst älskar jag skvaller och mat, men Allers har ju allt de där (kanske inte sånt skvaller som ni tänker på när ni hör ordet skvaller), deras reportage är ju hur spännande och intressanta och finns det nåt bättre än "Kriminalfallet"? Igår fick jag det första numret och idag det andra (måste ha varit försening på första) så jag har massvis med läsning för tillfället..

Jag: Nu har jag bestämt mig, det blir Allers..
Jonas: Allers? Då är det ju bara tantstämpeln som fattas..

Tänkte dessutom börja läsa boken "sex and the city" så snart det finns tid till övers. Köpte den sommaren 04, men jag har inte läst mer än inledningen (JA, jag skäms!).  Jag vet inte om ni vet det, men jag ÄLSKAR att läsa böcker. Om jag fick så skulle jag läsa dygnet runt, men det finns annat här i livet som jag måste prioritera före böckerna. Har hittat en ny favoritförfattare nu, hon heter Sophie Kinsella och skriver helt underbara böcker. Tydligen så har jag missat ett par böcker av henne som jag måste köpa nån gång "En shopaholic får en syster", "En shopaholic i New York", "Mitt nya jag" och "shopaholic and baby" (på engelska) Jag tror att jag har läst dom andra, men jag måste utöka mitt förråd nån gång snart för det börjar bli lite uttjatat att läsa samma böcker om och om igen.

Nu är Jonas hemma så nu blir det säng och sömn. Ska jobba hela helgen så jag måste vila upp mig. Som vanligt så blev det sent innan jag masade mig i säng, men jag får helt enkelt skylla mig själv. Hehe, nu ligger Jonas och läser min Allers, han är så söt :)


Lisa säger: 22 dagar kvar tills 23 :)

Kommentarer
Postat av: Janna

HAHA! Samma här! jag är värsta tanten tycker Stefan, jag tycker allas är mycke bättre än allers och veckans krim slår ju allt:P jag, alice och Emelie brukade ligga och läsa dom högt från varandra förut:P

2009-01-14 @ 15:52:38
URL: http://jagsugeravbananer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0