Slut på helgen

för nu är det måndag igen. Jag ska snart sova, tänkte bara skriva lite i bloggen först. Dagen började med att vi försov oss, vi skulle nämligen vara i Bursiljum klockan elva men vi vaknade då (även om Jonas föräldrar hade ringt och väckt oss halv tio). Vi åkte dit och åt lunch och sen for vi vidare till Skellefteå för att hälsa på Jonas faster. Där blev det fika och sen handlade vi på coop forum och sen så är resten av dagen ganska enkel. Bursiljum, middag, hem, spela kort, äta mat igen, sängen med en film och nu blev det en ny film.. haha det blev visst samma film, men jag klagar inte för jag har ju inte tänkt se filmen, jag ska ju sova! Klockan elva ska jag vara hos sjukgymnasten i Burträsk så jag borde ha sovit länge nu.


Nu ska jag krypa ihop under täcket.



Lisa säger: Vad gör man om foten är borta? Hänger den på väggen såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0