Nästan 3 dygn..

sen jag skrev här i bloggen. Vi var i finnäs och där fanns det inget internet och igår när vi kom hem så orkade jag inte för att jag skulle ha min första inskolningsdag som personlig assistent så jag ville hinna sova. Somnade iallafall tillslut och vaknade i tid och sen har dagen bara flytit på. Det var en som körde av vägen och voltade precis när man kommer till bygdsiljum och det visade sig senare att hon som hade voltat var personen som skulle inskola mig.. Men hon klarade sig bra iallafall och det är ju bra : )

Nu måste jag sova för att orka med morgondagen och sen på onsdag så ska jag inskolas igen, men då blir det kvällspasset.. Jag hade tänkt sova för ett tag sen men så tänkte jag att jag kunde ju inte lägga mig utan att skriva i bloggen, och sen så kom jag på det ena efter det andra och tillslut hade klockan passerat halv ett.. Nu blir det godnatt, så godnatt på er!


Lisa säger: Bilbältet är en billig livförsäkring - utnyttja det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0