Någon som vet?

När börjar Ugly Betty, Greys anatomy och desperate houseviwes om? Jag saknar en bra serie att titta på när Jonas har eftermiddag. Idag har jag inte gjort nåt speciellt, jag har inte ens gjort nåt överhuvudtaget, jag har bara latat mig hela dagen. Nu ska jag snart krypa ner under täcket och läsa lite i min älskade Allers (måste ju passa på innan Jonas kommer hem, för då vill väl han oxå läsa).. Vi måste ju stiga upp ganska tidigt imorron för att hinna till stan, dessutom måste gården hinna skottas innan Jonas ska till jobbet igen.

Har suttit och kollat på utlandsresor på internet nu ikväll och jag måste säga att jag blir väääldigt sugen på en resa..

Min dator dog tidigare ikväll och vägrade att starta så jag gick och svor ett tag och sen startade den igen och nu verkar den funka som den ska, men jag måste kolla upp vad som kan vara felet, för den ska inte dö så där..

Lisa säger: Du är det bästa som har hänt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0