Jag tror att jag är lite efter..

Julen är ju slut nu, eller hur? Jag tror att jag har blivit lite förvirrad för nu ska jag göra nåt som man normalt brukar göra före och under julen - Nu ska jag för första gången på över ett år dricka glögg och det ska bli så gott! Jonas är inte hemma så jag passar på att göra det då. Glögg är bland det godaste jag vet, men den här julen kom och gick så fort att jag inte hann med. Ska ta min kopp och gå upp till vardagsrummet nu, ska krypa upp i soffan och mysa med mig själv tills Jonas kommer hem.
Ska försöka skriva mer sen, men jag orkar inte ta med mig datorn upp, den är ju såå tung?!


Lisa säger: Någon som kan bota min huvudvärk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0