Jag blir så glad!

Idag har jag legat i sängen nästan hela dagen, jag har varit så slö som man bara kan vara och det har lönat sig, min huvudvärk är borta! Hoppas bara att jag kan sova natten som kommer nu för annars kommer det inte att gå så ba för mig imorron. Jag ska nämligen till stan och träffa en som ringde idag och frågade om jag var intresserad av att jobba som peronlig assistent  för att hon var chef inom det i skellefteå kommun och hade en brukare som bodde här i närheten som behövde lite extra personal. Självklart så svarade jag JA, så vi får ju se om det leder till jobb. HOPPAS!

Nu ska jag gå ner och äta frukost/lunch/middag och sen ska jag göra nåt bra (vet inte vad det är än, men jag kommer nog på nåt)


Lisa säger: Jag vill ha ett jobb NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0