Jag är så duktig : )

Förra veckan så bakade jag fyra sorters kakor, nu finns inte så många kakor kvar (har gett bort dom flesta) så ikväll har jag bakat en gång till. Biskvier, choclate chip cookies och kokostosca så jag är nöjd :) Passade på att göra det idag för Jonas har varit med Anton i umeå, dom har haft en "man dag".. När jag frågade vad en man dag var så sa Jonas:- "det är som när ni kvinnor har syjunta".. Jag har aldrig varit på syjunta så jag vet inte vad det innebär. Idag var första dagen som jag jobbade på riktigt, har gått inskolning måndag och onsdag så jag tyckte att det gick bra. Jag trivs jättebra! Imorron blir det jobb i Robertsfors och samma sak på söndag. Har som sagt fått jobba ganska mycket den här veckan och jag hoppas verkligen att det håller i sig!

Nu måste jag till burträsk så att jag kan slutföra sista kakan (har ingen grädde hemma). Men först ska jag ta mig fasiken byta gardiner (råkade titta till vänster mot fönstret), NU ska det göras.

Skriver mer senare (om jag hinner)
..

Lisa säger: Ge mig jobb!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0