JAA!

Får börja inskolning på måndag! Kommer att inskolas två dagar till att börja med och sen får vi se hur mycket jag får jobba och om jag behöver mer inskolning. Det känns hur skönt som helst att ha fått in en fot. eller iallafall en stortå.. Nu hoppas jag bara att jag får jobba på fler ställen så att jag kan skrapa ihop timmar så att jag får lite mer pengar än nu.

Har varit ganska dålig på att uppdatera bloggen, vet inte varför men det är sånt som händer. Ska försöka bättra mig.
Imorron ska jag till Norsjö och på fredag ska jag till Dorotea på begravning så då kommer jag nog inte att kunna skriva här så mycket, men sen så är det helg och så vitt jag vet så är jag ledig så då kanske jag uppdaterar bloggen varje timme för att kompensera veckan som gått
: )

Lisa säger: Det blir bara bättre och bättre, ett bevis på att man aldrig ska ge upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0