Hemma :)

Det var ganska tungt att jobba 14.00-23.30, men det blir ju pengar så i slutändan är det nog värt det.. Känner mig trött och slut så nu ska jag ligga och bara slappa ett tag innan jag somnar.. Imorron så ska jag till stan för att träffa Annica så att jag sen blir klar för att börja arbeta som personlig assistent, man måste ju få lite information och sånt först. Äntligen så har jag fått jobba lite mer än en dag i taget. Hoppas bara att det håller i sig nästa vecka och veckan efter det : )

Den här veckan ser det ut såhär:
Måndag: 07.30-16.30 inskolning pers.ass
Onsdag: 14.00-23.30 inskolning pers.ass
Fredag: 07.30- ca 12.00 ingskolning/jobb pers.ass
Lördag: 07.45-16.45 Jobb hemtjänsten Robertsfors
Söndag: 07.45-16.45 Jobb hemtjänsten Robertsfors

Vill bara säga grattis till min lillebror som fyller 20 år idag (klockan har faktiskt passerat tolv så nu är det en 29/1)


Lisa säger: Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0