Gomorron :)

Inte för att jag har sovit nåt i natt, men jag kan ju önska alla andra en god morgon ändå..
Nu har jag skrämt upp alla så nu sitter dom samlade vid köksbordet och äter frukosten som jag gjorde till dom (jag gjorde tillomed mackorna färdiga med pålägg o allt). Vi ska  fara härifrån 07.00, men hur det blir det den saken får vi ju se för Tore har inte kommit än.. Så jag kan ju gissa att klockan kommer att ha passerat 07.10 innan vi är påväg mot Dorotea.
Har varit förbi hos Maire oxå och hon kunde inte heller sova, hon hade dåliga nyheter men jag hoppas att det ordnar sig annars blir det nog en snabbvisit till Finland om ett tag..

Nu ska jag ringa till Jonas så jag måste ställa ner datorn på golvet, skriver mer ikväll om jag inte sover då..
Lisa säger: Tillsammans är vi oslagbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0