Fy på mig!

Nu har jag varit så där dålig på att uppdatera igen, men jag har ju en anledning. Ylva är här och vi har jättekul! Igår var vi och bowlade med Jonas och Magnus och jag kan ju säga att jag ÄGDE totalt första serien, men andra så var det Ylva som spöade skiten ur oss andra. Jag fick 4 strike på rad och det mina vänner, har aldrig hänt förut. Sen så har vi mest gått på stan och sånt och igår så var ju jag på min make up kurs på make up store och jag blev jättenöjd. Jag blev skitsnygg!

Imorron ska vi till pite, men bara jag, Ylva och Magnus för att min lilla plutt tycker inte om att bli blöt så han stannar hemma istället.




Lisa säger: ut i kylan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0