Forever21

Dom har så underbara kläder där. Klockan har nu passerat halv fem och jag ska upp halv tio så jag börjar bli väldigt trött nu. Har suttit och kollat runt på forever21.com ett tag och jag har hittat massvis med fina kläder, men jag har dessutom hittat massor med kläder/skor som jag aldrig någonsin skulle kunna bära.. Här är några exempel..

Aldrig i hela mitt liv att jag skulle använda dom här.

Den här var däremot väldigt fin och skulle passa bra i min garderob

Det kanske inte syns så bra, men ja det är ett diadem och det är ju inte precis vackert!


Dom här var skitfräna, men jag skulle inte vilja ha dom ute bland folk



Den här var lite gullig


Och jag älskar den här..


Slutet gott allting gott. Nu har jag skrivit klart bloggen för den här gången, hade tänkt sova lite nu.

Lisa säger: Natti natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0