En jobbig dag går mot sitt slut

Nu har vi kommit hem från begravningen och det har varit en jobbig dag. Har träffat massa nya människor, eller ja jag har nog träffat dom förut men jag var nog väääldigt liten då. Fick höra varför jag kallades för "flitiga Lisa" när jag var liten. Det var nämligen så att när jag var mellan 6-12 månader så var jag redan då ett matvrak och varje gång det plingade till i micron så slängde jag mig på ryggen, redo för flaskan.. Det spelade ingen roll  vad mamma värmde i micron för när det plingade så låg jag på ryggen och gapade.

Nä, nu kommer snart Jonas så nu måste jag bädda sängen : )


Lisa säger: Tack för att du finns Jonas
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0