Dåligt samvete..

Det blev sent innan jag somnade igår, det kändes helt tomt i huvudet och jag kände mig helt slut men jag kunde inte somna. Sista gången jag kollade på klockan så var den 03.05 och 07.21 så vaknade jag av att min telefon ringde. Det var Mårsgården som undrade om jag kunde komma och jobba 07.45-16.45, men jag sa nej. Jag tror att det är första gången jag har sagt nej sen jag började där och det kändes verkligen inte bra, men jag var tvungen. Jag måste till stan för att kolla med Annica om hur jag ska jobba som personlig assistent och hur deras system fungerar och hur man loggar in sig på deras system "intra phone" eller var det kallas och det måste jag göra innan imorron. När jag hade lagt på så fick jag så himla dåligt samvete, det var nära att jag ringde upp och tackade ja även om jag visste att jag inte kunde för att jag redan hade lovat bort mig. Suck. Jaja, nu ska jag väcka Jonas *moahahahahaha*

Lisa säger: Bra jobbat lillebror : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0