02.21

Nu ligger jag i sängen och har snart tänkt sova. Dagen har varit lång och jag tycker att vi har hunnit med ganska mycket. Disken är iallafall helt borta nu så det känns väldigt skönt. Imorron ska jag iväg till stan hade jag tänkt så jag kommer inte att kunna sova så länge som jag egentligen vill. Som vanligt så har vi spelat kort ikväll och när vi spelade vändtia så fuskade Jonas..

Jag: Du kan ju inte lägga fyror på åttor!
Jonas: Nu är det fyra åttor så då vänder jag..
Jag: Det gör du ju inte alls, det la ju fyrorna på åttorna.
Jonas: Ja, två fyror blir ju åtta..

Jag har jätteont i min rygg så imorron hade jag tänkt tänka på min hållning hela dagen så att jag inte korvar ihop mig som jag brukar.

Lisa säger: 16 dagar kvar till 23


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0