-20,8

Det är typ kallt ute nu och jag fryser, för nu har vi varit i stan i drygt tre timmar så nu är det 15,6 grader här inne.  Sitter med jackan och mössan på och funderar allvarligt på att lägga mig i sängen under täcket en liten stund, Mötet med Annika gick bra och jag kommer att få träffa brukaren för att se om han/hon och jag passar ihop eller om vi avskyr varandra, men jag tror nog att det kommer att gå bra (hoppas jag). Tyvärr så är det inte så mycket tid där heller (till att börja med iallafall), men det är ju iallafall mer än vad jag har nu och det ger mig mer erfarenhet och större möjligheter till andra liknande jobb i framtiden.

Nu går jag upp och lägger mig under täcket en liten stund så att jag slipper frysa ihjäl. Skriver nog mer här senare idag, Jonas ska ju snart fara och jobba så då finns det mer tid.

Lisa säger: Älskar vintern, men den fick gärna vara lite varmare..

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas att du får jobbet! det är ju alltid bättre än ingenting =)Sen tänkte jag bara säga att Smulan inte ska säljas =) Kram!

2009-01-15 @ 14:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0