Varför?

Varför blir det samma sak varje gång? Jag sov inte så många timmar förra natten och jag har varit jättetrött hela dagen och jag vet att jag kommer att ha en jättelång dag imorron, varför blir det då så att jag inte kommer mig isäng i tid? Jag är inte det minsta trött nu, jag är pigg som en mört och vet inte hur jag ska göra för att somna. Jag tror nästan att jag måste börja sova lunch eller nåt för att orka och för att vara trött när jag ska vara trött.

Imorron är det Alla hjärtans dag och jag kommer att komma hem ca 23.30, men det kommer fler år med Jonas, det vet jag och det är jag glad för. Han är det absolut bästa som har hänt mig någonsin och jag är så glad att jag flyttade hem. På tisdag är det 7 månader och det har varit underbara 7 månader : )

Nä, nu ska jag kramas lite och sen ska jag sova!







Lisa säger: Jag hittade en ekorre och jag hittade en gran : )

Kommentarer
Postat av: anette och dan

Fina bilder. Var står granen ??

God Natt Sov Gott till er båda.

Vi i Bursiljum.

2009-02-13 @ 22:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0