Jag är inte bra på att lägga mig tidigt..

Nu är min födelsedag över och jag har fått jättefina presenter : ) Fick en matberedare, en chokladbok,  ett presentkort på adlibris och lite andra saker, så det var en bra dag : )

Med presentkortet som jag fick på adlibris så beställde jag tre böcker, hoppas att dom kommer hit fort!







Jag ligger i sängen och tittar på nån hemskt spännande film så jag är lite okoncentrerad för tillfället. Vi tittar på "hotet" och jag vet inte om man kan säga att det är min typ av film, för jag kan ju knappt ligga still. Haha, det blev förresten ingen tidig kväll ikväll heller, och jag kommer inte att få sova hur länge som helst imorron heller men det blir nog bra : )
Nu är det så spännande så nu har jag inte kunnat skriva här på jättelänge och jag måste på toa också, men jag kan inte lämna sängen just nu : )  haha, jag får nästan skylla mig själv.

Förresten så måste jag säga att jag blev glatt överraskad när mamma komme hit och hade mormor med sig. Min kära älskade mormor som är sötare än saft. Hon står också för dagens roligaste kommentar.

Mathilda: Vad tycker du om min nya frisyr mormor?
Mormor: Är det där en frisyr?

HAHA!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0