Trött och seg

men ändå go & glad : ) haha, jag känner mig helt slut och mitt städhumör försvann. Ligger i sängen och försöker orka kliva upp, har legat och läst lite ur "Pojke försvinnen" och den är nog lite för spännande för mig, jag kan helt enkelt inte lägga bort den! Jag bara läser och läser hela tiden för att få veta vad som händer, men ändå vill jag inte att den ska ta slut. Har kollat runt på bokrean på adlibris och jag har hittat massvis med böcker som jag vill ha. Hittade 11 stycken som jag kommer att beställa lite senare, det är två serier och Anne Franks dagbok (ljudbok), men jag ska försöka hålla mig ett tag, jag borde klara mig några dagar utan böcker..

Nä, nu ska jag ner och äta lite och sen ska jag fixa lite här hemma . Städhumöret dog som sagt, men jag måste städa ändå!

Jag skriver mer senare.
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0