Tacopaj : )

Nu har vi varit nere i köket och ätit lite nattamat igen (ja jag vet att det inte är nyttigt, men vad gör man om man är hungrig?). Vi åt ju tacopaj till middag idag och det blev över lite så att vi kunde äta nu och det kommer även att räcka till min lunch imorron, snacka om ekonomiskt! Måste passa på att tacka Magnus mamma Carola för det goda receptet, det blev superdupermegagott (Ja Anette, du ska få receptet : ) ). Nu blir det lite mer film att sova till, för nu är det natt och dags för sömn. Imorron ska vi banne mig inte ta sovmorron, vi ska inte upp senare än nio har vi bestämt. För imorron ska vi kolla om det är nåt fel på bilen åsså ska jag till Mathildas skola : )

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0