Supermegajättebautatrött..

Jag är så trött nu. Ska snart gå upp och lägga mig i sängen, tänkte sova en liten stund så att jag inte blir övertrött sen och inte somnar när jag ska. Först blir det middag, tänkte unna mig en stor tallrik med pommes : ) Idag har jag jobbat 07.30-16.30 och sovit dåligt flera nätter så jag har haft ont i huvudet hela dagen och det är först nu det börjar ge sig.
Jonas är och jobbar och kommer att komma hem sent, då sover nog jag. Imorron ska jag vara i stan halv tolv, men före det ska jag hinna på banken. Har fått pengar från försäkringskassan och dom kan endast hämtas ut på Nordeas utlämningsställen (vissa statoilmackar, coop osv) så det ska jag göra innan jag ska träffa dom på pers.ass..

Nu blir det mat.
Hejsålänge : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0