Sommarjobb -09

Jag har fått en kallelse till en dag på arbetsförmedlingen då det kommer att  vara folk från flera olika företag som söker personal under sommaren. Det står i brevet att om jag uteblir så avanmäls jag från arbetsförmedlingen och att aktivitetsbidraget dras in. Om jag inte kan komma för att jag jobbar händer samma sak, så vad ska man göra? Fazer, skebo, boliden mineral parkavdelningen, manpower och några andra kommer att vara där så det var ju inte så mycket för mig, men jag får väl dra mig dit ändå.
'
Nu har jag varit och handlat i Robertsfors, så imorron blir det tacogratäng igen : ) Sen så köpte jag lite andra saker så att vi ska klara oss några dagar : ) Marknad i helgen, jag längtar även om jag knappt har varit där förut. Ska bli spännande att se vad som finns : )

Nu ska jag laga nå mat till mig själv.

Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0