Snyggt jobbat!

Stefan skulle komma hit och äta lunch med oss idag. Han skulle komma klockan tolv och jag vaknade halv tolv! Hur duktig är man inte om man försover sig när man väntar lunchgäster?! Maten blev iallfall klar och helt klart ätbar!

Har precis pratat med chefen för pers.ass och jag måste säga att jag blev jävligt glad över vad hon hade att säga : ) 
En av dom anställda har hoppat av hos brukaren som jag jobbar hos så nu ska dom tillsätta en ny (kan inte bli jag eftersom att jag inte har jobbat nog mycket), men fram tills dom tillsätter en ny så kommer jag och en till tjej få dela på tiderna! Så jag ska jobba Söndag 07.30-09.30 på måndag och nu har dom ändrat så att det är sovande natt hemma hos brukaren. Ska dessutom även jobba onsdag till torsdag 16.30-09.30 så jag är typ överlycklig! Så här mycket har jag inte fått jobba på jättelänge!  Dessutom så har dom räknat med att jag ska jobba där i sommar så jag kan få heltid över sommaren om jag vill, och det vill jag! Oh Yes!

Nu ska jag hoppa in i duschen och börja stajla frillan lite, vi ska ju bort sen så då kan jag ju inet se ut hur som helst, eller hur? Nä, nu är det färdigbabblat för den här gången.

På återseende.
Lisa säger: Jag älskar mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0