Fredag

Nu sitter jag på kökssoffan och skriver i min kära blogg : ) Tänkte gå upp och lägga mig snart, typ nu. Är trött och slut (som vanligt) och imorron har jag inte tänkt sova hela dagen! Måste handla lite i Burträsk innan festen och sen så måste vi ju typ städa. Jag vet inte riktigt hur vi har planerat men jag vet att jag måste till burträsk på konsum och bygdsiljum på Ica och det är fasiken inte ekonomiskt, men nu har det blivit så. Nu har jag fått en orderbekräftelse från adlibris så dom har åtminstonde fått in mina önskemål. Sen så kommer jag säkert att få ett mail att dom har allt jag ville ha och sen ytterligare ett mail när dom har skickat det.


Lisa säger: Jag är en helt vanlig tjej som har blivit beroende av filidutter och som för tillfället är väldigt irriterad på sin dator! GAAAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0