Sängen är så himla skön..

..och jag har längtat efter den hur länge som helst nu.. Idag har vi varit i Umeå och hämtat ett jättefint kökssåp och så har jag fått träffafler av Jonas släktingar : ) När vi kom hem så eldade jag lite och sen så spelade vi lite kort och sen så spelade vi Skellefteå spelet en stund och kan ni gissa vem som vann? Jag såklart : ) Jonas tröttnade efter ett tag och sa att han gav upp och att jag vann, jag vann ganska stort också sådeså! Nu ligger vi och tittar på Snuten i Hollywood 3 som blev kvällens/nattens sova-film.. Imorron så tänkte jag lägga ut en bild på en av dom sötaste hundarna jag någonsin har sett. Linus heter han och är hur mjuk o go som helst, jag blev väldigt sugen på att skaffa en egen : )


Hehe, Jonas var så söt ikväll när han skulle duscha. Efter ett tag så hörde jag ett "bonk" och sen så hörde jag ett "ajjö" och så avslutade han med orden: "dumma vägg"...


Lisa säger: Kan det inte bli torsdag snart? Vill se nästa veckas avsnitt av "Sveriges värsta bilförare" : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0