sagt och gjort..

Jag la mig på kökssoffan ganska precis efter jag hade skrivit här i bloggen. Jag måste ha vaknat efter ett tag och gått upp till sovrummet och lagt mig där. Hade ställt larmet på 19.55, men vaknade 21.15, alltså så har jag snoozat  i en timme och 20 minuter utan att jag har märkt nåt.. Det låter jävligt skumt, men jag var nog tröttare än vad jag trodde. Slipper köra in ved ikväll, Jonas tyckte att vi skulle göra det tillsammans imorron istället så då ska vi göra det.

Den här månaden så har jag haft ca 84 timmar (+5 journätter) och det är en fördubbling mot förra månaden så det känns riktigt bra och jag hoppas verkligen att det håller i sig flera månader framöver!

Nu ska jag fixa lite saker innan Jonas kommer hem, han ville ha parisare : )

Vi ses senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0