Mitt i natten

och jag är vaken. Det tog mycket längre tid än vad vi hade planerat så Jonas har precis gått och lagt sig (02.25) och han ska köra förmiddag imorron/idag så därför ska jag hålla mig vaken tills han kliver upp. Jag tänkte fixa lite med det hemliga projektet som vi håller på med och det kommer bli hur bra som helst : ) Vi har varit till finnäs idag och hämtat lite saker som mamma sa att vi skulle få om vi ville, så nu har vi en extra frysbox, en jätteskön kökssoffa och ett fint skåp : ) HIttade dessutom några kort på mig sen jag var liten och söt så dom kommer att hamna på det fina skåpet.

Dagens händelser
11.30 Jag stiger upp efter 2 timmars snoozande
12.00 Jag eldar och börjar med det hemliga projektet
13.00 Jag börjar med lunchen
13.45 Jonas stiger upp
14.00 Jag visade Jonas vad jag hade gjort medans han sov
15.00 Hämtade posten och såg att jag hade fått en ny Allers : ) (Dagens höjdpunkt..)
15.30  Vi for till stan för att inhandla lite saker till det hemliga projektet
17.30 Vi åt middag på Dallas
20.40 Vi kom fram till Norsjö och började packa ihop alla saker som vi skulle ha med oss
22.20 Vi lämnade Norsjö
00.00 Vi kom till Burträsk
00.15 Jag hämtade Anton i Bygdsiljum och skjutsade hit han så att han kunde hjälpa oss att bära in möblerna
01.00 Jag skjutsade hem Anton
02.00 Jag bäddade ner Jonas under täcket och startade "Rena rama Rolf"

Jadu, klockan är snart fyra och jag har blivit väldigt pigg, jag blir lätt pigg när jag har roliga saker att göra och det kan man ju säga att jag har ikväll/natt : ) Nån som kan gissa vad det är jag/vi pysslar med? Det är inte nåt som går att äta den här gången..

Nu ska jag fortsätta :)

Lisa säger: 1 Dag kvar : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0