Jag känner mig helt slut!

Nu har jag jobbat hela dagen och imorron så har jag ett långt pass att se fram emot. 07.30 Lördag till 09.30 Söndag (journatt hemifrån), kommer att bli tufft men kul! Jag har ju hela tiden klagat på att jag inte får jobba nåt, så därför tänker jag inte klaga nu när jag får jobba mycket. Kommer att vara ledig måndag men ska jobba igen tisdag em och sen hoppas jag på mer nästa vecka : )

Nu blir det mat, ska laga köttfärssås och spaghetti ala mig : )

Lisa säger: Hatar att vara ledig, älskar att vara sysselsatt!

Kommentarer
Postat av: anette

Hej !

Jätteroligt att du får jobba. Ni får fira Alla <3-dag sedan .

Lycka Till !

Anette.

2009-02-13 @ 18:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0