Jag är så lat..

Jag låg kvar i sängen länge idag. Orkade inte kliva upp förrän kvart i ett, då var det bara att laga lite mat och sen ge Jonas en hejdå-puss. Nu ligger jag i sängen igen och tittar på "The Bachelor - Rome", det var det enda som fanns som gick att titta på och jag vill passa på att ligga ner så länge jag kan : )

Nu ska jag in i duschen och sen ska jag till Burträsk och köpa semlor och sens ka jag iväg och jobba. Måste ringa till arbetsförmedlingen och säga att jag inte kan komma på det där mötet imorron, för att jag ska jobba.. Dom kommer att skriva ur mig från arbetsförmedligen, men jag vill ju inte tacka nej till jobb bara för att fara på arbetsförmedlingen.
Dom gör verkligen allt för att man inte ska jobba, dom vill typ att man ska vara arbetslös så att dom har jobb. Suck, hoppas att jag slipper dom snart..

Lisa säger: Peppad för jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0