Himlarns vad jag fryser

Det är ju jättekallt nu! Visserligen så är det "bara" -19,4 men jag fryser hur mycket som helst. Jobb imorron, peppa peppa!!
Gjorde ju som sagt köttfärssås och spaghetti och det blev faktiskt väldigt gott, jag brukar inte lyckas med köttfärrsåsen men den här gången gick det bra : ) Nu har vi varit i Burträsk och handlat lite inför imorron, jag måste ju ha med mig lite mat och frukt så att jag klarar alla timmarna. Lite senare så ska jag lägga ut en bild på en av dom största granarna som jag någonsin har sett. Den är jättestor och superfin!

På tal om ingenting så måste jag klippa mig snart! Nej, jag ska inte klippa kort (så du behöver inte oroa dig Anette). Det blir bara topparna den här gången och jag funderar tillochmed på att låta mamma klippa mig om hon har tid. Har inte råd med frisör för tillfället och jag måste klippa min innan håret ramlar av.

Tack och hej, skriver senare nu blir det disk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0