Hemma igen : )

Det blev så att jag stannade över natten. Hade inte vaken natt, men kunde ändå inte sova, jag var ganska rädd att jag skulle somna och sen inte vakna ifall jag fick ett larm. Jag somnade just efter 4 och klev upp klockan 6, så jag fick iallafall sova lite mindre än två timmar och det börjar kännas i huvudet. Hoppas att det blir mer jobb snart, det är ju hur kul som helst och om jag fick bestämma så skulle jag typ aldrig vara ledig (iallfall inte mer än nödvändigt, vill ju hinna se Jonas oxå). Han ligger och sover nu för han kom hem efter två inatt så jag tänkte gå upp och krypa ner brevid han en liten stund innan det är dags för lunch, känner mig jättesugen på ägg idag.. haha..

Nu ska jag väcka han som sover!
Vi ses.

Lisa säger: Jag älskar mitt liv och jag älskar min sambo : ) *happy happy*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0