Haha, jag ljög!

Det blev visst sovmorron iallafall, för jag/vi har sovit tills nu : )
Vi ska fara till stan idag och gnälla lite på olika affärer, för det som vi köpt den senaste tiden funkar inte som det ska. Mitt hemliga projekt är avslöjat nu, då jag inte kunde låta bli att visa gästerna som var här igår så jag kan ju lika gärna berätta vad det är. Vi har gjort om den ena hallen och det blev i samma färg och tapet som rummen vi gjorde om i höstas oh självklart så blev det jättefint, men nu till saken. En av hyllorna som vi köpte som Jonas ska hänga sina arbetsjackor på går inte att skruva ihop. Skruvarna är för små för som förborrade hålen. HAHA!  Sen så ska jag kolla på Shape om sängkläderna verkligen ska vara brunfläckiga.. Sen så blir det systemet för imorron är det fest : ) Vill du komma? ; ) 
Jag vill tacka än en gång för alla fina presenter och hälsningar, det värmde jättemycket!


Sveriges värsta bilförare måste vara det helt klart bästa programmet just nu! Det är ju hur roligt som helst och det går inte att sluta skratta, jag tror att min favorit är Anitha och Robert, hon är ju bara för härlig med sina utbrott och humörsvängningar, men jag tycker att  Robert gör ett bra jobb.. "Stanna för kärringen i päls.."

Nu blir det mat.
Vi ses..

Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha! nej gurkan är klart roligast =)

Co-driver: "Akta för fan det är ju halt!"

Gurkan "Nej nej, se solen skiner"



Vi ses i morgon =)

2009-02-06 @ 18:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0