Fredag

Nu sitter jag i sovrummet och tittar på klockan. Nu har jag snart haft i färgen i 25 minuter och det är dags att skölja ur och titta på resultatet. Brunt kommer det att bli! Här kommer några bilder från igår (körde in lite ved) och idag då vi var till stan. Skulle prata med dom på pers.ass och jag hoppas att det är jag som har fel just nu för annars blir jag lite sur. Dom sa att dom skulle dela det rättvist, men om en får 5 och den andra 1 så är det ju knappast rättvist, aja ska kolla upp det lite mer innan jag skäller. Ni fattar kanske inte vad jag pratar om, men om jag har fel så förklarar jag det här lite senare och om jag har rätt så förklarar jag det här senare. Nu måste jag skölja ur håret annars blir det nog grönt med fläckar i olika färger.

Igår så var jag duktig, körde in lite ved..


Dagens inköp.. Tre böcker, en hudkräm och en jättefin ögonskugga..

Nu håller jag på att färga håret, det blir bruuunt..


Lisa säger: Om du inte trivs med din färg så kan du alltid välja en annan färg.

Kommentarer
Postat av: anette och dan

Hoppas att hårfärgen blev bra !

Vi får ju se i morgon.

Vi I Bursiljum.

2009-02-27 @ 21:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0