Förlåt..

Har varit riktigt dålig på att uppdatera min blogg under dom senaste dagarna. Kom nyss hem från jobbet och om jag har räknat rätt så har jag varit på jobbet 60 timmar sen i söndags, så det kanske inte är så konstigt att jag inte har skrivit nåt här? Igår tänkte jag skriva, men jag var helt slut, orkade inte ens öppna datorn för att kolla mailen.. Men nu orkar jag : )

Jag vet inte varför, men just nu är jag på städhumör.. Jag känner mig sugen att städa, men jag vill vila lite först så att mitt huvud inte dör. Får se om mitt städhumör håller i sig eller om jag får vänta tills nästa gång, hehe.. Hoppas nästan att det håller i sig för det behövs verkligen! Försöker väcka Jonas, men det är inte lätt..

Jag: Är du vaken?!
Jonas: mm
Jag: Ska du stiga upp nu?!
Jonas: mm
Jag: Säger du mm till allt?!
Jonas: mm..

Jag ska verkligen försöka uppdatera min blogg mer idag.. Ni märker ju om jag lyckas : )

Lisa säger: Det är inte lätt när det är svårt...

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha "mm" är det sämsta svaret ever !

2009-02-26 @ 17:06:03
URL: http://scrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0