Filmkväll : )

Våran kökssoffa är ju hur skön som helst och det är helt perfekt att sitta på den och skriva i bloggen : )
Vi har varit på hemmakväll i stan och hyrt film. När vi for därifrån som började jag tänka på vilka filmer vi hade hyrt.
Det blev en beck, en wallander, en Camilla Läckberg, solstorm och supersugen och alla utom den sista handlar om kriminalfall men på olika sätt..

Har läst Isprinsessan av Camilla Läckberg nu och jag längtar tills jag får tag i fler böcker som hon har skrivit (så om nån har nån av hennes böcker så vill jag gärna låna :D) Jag kunde inte lägga ifrån mig Isprinsessan (det är även den filmen som vi har hyrt nu, så det ska bli spännande o se om filmen är lika spännande och bra som boken!)

Nä, nu blir det film och sömn, om jag lyckas somna.. Har ju blivit förkyld igen *suck*

Lisa säger: Jag är så himla baksugen, nån som vill ha semlor?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0