En lång arbetsdag är nu över

Kom hem för några minuter sen. Började halv åtta i morse och for därifrån klockan elva nu ikväll och sen så börjar jag halv sju - sju imorron igen, men det ska nog gå bra : ) Alla hjärtans dag är snart över, men det kan hända att Jonas hinner hem innan tolv så att jag hinner ge han en puss innan jag MÅSTE sova, han är just nu och skjutsar hem sina föräldrar.

Nej. nu ska jag göra nåt vettigt, typ sova... Det bränner under ögonlocken, somnar snart sittandes på kökssoffan..

Skriver mer imorron då jag har mer tid och ork. Slutar 09,30 så jag har ju ledigt nästan hela dagen : ) Sen måndag ska vi till arbetsförmedlingen och tisdag ska jag jobba och onsdag ska jag på arbetsförmedlingen och assistanskontoret och sen kanske jag får vara ledig? Men det skulle kanske inte göra så mycket ifall jag fick jobba några fler dagar : )

Lisa säger: Tröttare kan ingen vara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0