Efterlängtad vila!

Nu har jag kommit hem och nu är jag ledig tills tisdag (om man räknar bort att jag ska på Af imorron). Har varit en sväng till Campingen i bygdsiljum och hälsat på, det känns som om det var evigheter sen jag var där sist. Träffade många och det var svårt att sluta prata (eller lyssna, för det var dom som pratade mest). När jag satt i Lennarts husvagn och tittade upp mot svarta backen så fick jag världens sug till att åka. Jag måste hämta min snowboard i Bureå så att jag kan åka snart, längtar så att jag håller på att dö. Fick lite intressant information oxå, så det var ju bra : )

Nu ska jag vila lite, inte sova.. Vila! Jonas sover fortfarande så jag ska göra han sällskap..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0