Det fungerar fortfarande inte..

Jag hade hoppats att tangenterna skulle bli pa battre humor under natten sa att dom skulle fungera idag, men det blev tydligen inte sa, jag vet inte hur jag ska gora for att det ska fungera igen. Det har varit sahar forut, men det har alltid forsvunnit efter nan timme.

Nu ska vi snart till Burtrask och ga pa marknaden en liten stund. Forresten! Jag ar sa bra idag, lyckades losa jattesudokut som finns i min allers. Jag har aldrig lyckats med det forut, men idag sa kande jag att det gick min vag.

Nu ska jag in i duschen! vi ses senare och forhoppningsvis sa kan jag skriva alla bokstaver da!
Lisa sager > Vilket hall? Bilen snurra sjalv fan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0