Dålig dag?

Nu tänkte jag sticka till Robertsfors en sväng, ska handla lite till morgondagens middag och sen ska jag hälsa på personalen på mårgården och visa dom att jag lever. Den här dagen började inte bra! Mycket har gått fel och inget blir som jag vill, håret till exempel.. Maten blev bränd och jag sov alldeles för länge så Jonas hann inte hjälpa till att köra in ved, så det får jag klara själv, men det går nog! Jag är ju bäst, så det blir inga problem. Känns iallafall som om jag fick en dålig start på denna dag, men det blir bättre, det känner jag i håret : )
 
Tänkte att jag skulle visa upp min nya frisyr idag, men jag vet inte om min kamera är sammarbetsvillig just nu, verkar inte som om mina rosa älskade kamera har någon livsglädje kvar. Brukar kunna ta max fem kort innan batterierna dör, men idag kunde jag ta 8 utan att kameran dog, så min rosa skönhet kanske är på bättringsvägen?


Här kommer iallafall tre kort på dagens krull.





'
Tänkte platta håret sen och kolla hur det blev : )
Fick tyvärr inte till lockarna lika bra som frisören igår, men det duger : )

Skriver mer lite senare, nu ska jag ner till pannan och kolla hur den mår och sen ska jag ut till Kerstin och kolla om hon är på min sida idag, annars blri jag väldigt ledsen.

Lisa säger: Länge leve Kerstin!

Kommentarer
Postat av: anette och dan

Fina foton på en fin flicka med fin frisyr.

Kan man begära mer ????



Dina svärföräldrar.

2009-02-19 @ 16:52:33
Postat av: Cissi

Du passar verkligen i den nya frisyren =)

Vart klippte du dig?

2009-02-19 @ 17:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0