Dags för sömn efter en lång dag

Jonas ligger här brevid mig och påpekar att jag tycker att alla dagar är långa dagar, men det känns som om dom flesta dagarna är långa.

Dagens händelser
07.00-08.20 Väckarklockan ringer - jag snoozar
09.00 Jag äter frukost och är sen (skulle vara i Ekträsk 09.00)
09.35 Jag brummar iväg med Kerstin
10.15 Jag blev nästan påkörd bakifrån av en ren
10.30 Jag anländer till Ekträsk "bara" en och en halv timme sen
12.00 Vi äter lunch på frasses i Umeå
12.45 Jag köper en rosa doftgris med solbrillor
13.00 Vi går in på Dressman
14.15 Vi kommer ut från Dressman och jag har hjälpt Lelle att inhandla 3 par Jeans och 6 skjortor (varav två lila i olika nyanser *stolt*)
15.00 Kollar på skor på Stadium och hittar ett par som passar mig perfekt
15.30 vi lämnar Umeå
16.50 Jag lämnar Ekträsk och beger mig hemmåt
17.10 Jag kommer i en kurva och upptäcker ett arsle som tillhör den största älg jag någonsin sett (mitt på vägen), men det gick bra : )
18.00 Jag och Jonas äter middag (lövbit och pommes)
18.30 Vi gick ut till rummet brevid garaget och hittade massa saker som vi tog in (möbler osv)
20.00 Jag började baka en kaka och det blev en lakritskaka med citron och jag tycker faktiskt att den blev god : )
21.00 Jag började baka en till kaka, eller ja brownies med kolasmak
22.30 Anton och Linn kommer på besök och vi fikar lite och spelar chicago (Jag vann)
02.00 Godnatt


Nu har vi ett stort projekt på G, men jag säger inte vad det är utan det får dom som kommer hit på torsdag se (om vi har hunnit klart innan dess).

Dagens bästa
Jonas
: Om vi säger att du har fyrtal i knektar..
Linn: Är det ett par?!




Lisa säger: Snart är det torsdag : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0