Bloggproblem..

Igår när jag slutade jobbet så åkte jag hem och väckte Jonas och sen så lagade jag lite mat samtidigt som jag bestämde mig för att åka med Jonas när han skulle köra lastbil (eftermiddag). Så jag satt... Jag satt på mitt arsle i stort sett hela tiden från 14.45-00.15 så när jag väl kom hem så ville jasg inte sitta länge. Jag la mig i sängen för att skriva i min blogg men då fungerade den inte. Provade flera gånger men jag kunde inte komma in så jag kunde inte skriva nåt : (  Jag som var så himla sugen!

Igår så spelade jag som vanligt kort med Jonas och efter ett tag så skulle jag gå ner och elda. Jag gick ner men kom fort upp igen. Jag lyckades på nåt vis på det att poffa när jag skulle lägga in en klabb (hade eldat med diesel, så det var den som poffade). Använde vänster hand när jag skulle lägga in klabben så nu finns det inte längre några hårstrån på min vänstra hand, dom är helt borta. Jag har röda fläckar på handen som svider och det känns som om jag har träningsvärk,
Men men, är man klantig så är man. Jag överlever!

Nu till dagens middag, den är på G och den kommer att bli GOD! Tänkte göra nån slags pastagratäng med skinka och broccoli, så jag hoppas och tror att det kommer att bli jättegott : ) Jonas åt lunch så sent att han inte är hungrig än så jag har bara förberett allt. Kan han inte bli hungrig snart?

Lisa säger: Lek inte med elden!



Kommentarer
Postat av: Mannen på 1.15

Sluta använda diesel!!!

2009-02-11 @ 18:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0