Blogg från svärfars

Nu sitter jag hos Jonas föräldrar i Bursiljum, tänkte passa på att skriva lite i bloggen. Är nästan nyvaken, eller ja klockan var ungefär 13.50 när jag lämnade sängen. Jag mår bra idag och det beror nog på att jag tog det lugnt igår : )

Snön bara faller ner och det börjar bli lite tröttsamt, hehe undrar hur dom som skottar och plogar hela vintern känner det? Förstå så långtråkigt det måste vara dagar som denna. Dom hinner ju knappt klart innan det måste skottas igen och sen så är det ju alla dessa klagomål. Ingen är ju nöjd med hur vägen ser ut, alla klagar hela tiden.. Ja, jag måste säga att ni som kör plogbil och traktor på vintern, ni gör ett jävligt bra jobb : )

haha, visste inte vad jag skulle skriva så jag kopplade på hjärnan ett tag och fingrarna lydde mina tankar : )



Nu ska jag gå och prata med Jonas mamma ett tag : )
Vi ses

Kommentarer
Postat av: anette

Hej !

Hoppas att Tacopajen blev god. Isåfall vill jag ha receptet.

Ha en bra kväll !

Anette.

2009-02-08 @ 19:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0