Äntligen över

Nu har jag jobbat klart för den här helgen och det känns skönt. Dagen igår var enormt lång och jag hade inte tid till att skriva här i bloggen.

Såhär såg min dag ut igår..
07.45 jobbet börjar, men jag ligger kvar i sängen
07.58 vaknar med ett ryck och svär
07.59 mobilen ringer och dom frågar vart jag är
08.20 Kerstin lämnar bygdeträsk i ett moln av snö
08.43 Kerstin parkerar utanför mårsgården och jag flyger in genom portarna
08.45-16.45 Jag glider fram som en zombie
17.30 Jag kommer hem till ett dukat bord
19.00 vi åker till min bror och uppvaktar han med ett svåröppnat paket, han blir glad.
22.55 vi lämnar norsjö och beger oss hemåt
00.15 vi  kommer hem och slänger oss isäng..

Oj, nu måste vi fara. skriver om dagens händelser när vi kommer hem igen  : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0