Älskar värme <3

Ligger i sovrummet med min älskade dator i knät som vanligt och tittar på termometern stup i kvarten. Den visar värme, det är skönt här inne nu, 22,6 för att vara exakt : ) Jonas och Stefan sitter i vardagsrummet och tittar på Beck - Skarpt läge men jag orkar inte se den just nu, är aldeles för trött. Ska upp klockan sju hade jag tänkt, men vi får ju se hur det blir med den saken. Ska vara i Ekträsk vid nio nån gång och sen blir det Umeå med  Lelle, så det ska bli kul : ) Just ja, skulle skriva om dagens äventyr men jag kom på att det var inte så svårt..

05.45 väckaren ringer första gången
05.50 väckaren ringer andra gången
05.55 väckaren ringer tredje gången
06.00 väckaren ringer fjärde gången
06.05 väckaren ringer femte gången
06.10 väckaren ringer sjätte gången
06.15 väckaren ringer sjunde gången
06.20 väckaren ringer åttonde gången
06.21 jag stiger upp
07.00 jag lämnar bygdeträsk
07.35 Jag svär över bilen framför mig som kör 65 (hur stora är oddsen att man har en bil framför sig före åtta en söndagsmorron påväg till Robertsfors?!?!)
07.44 Jag snubblar uppför trappen påväg till grupplokalen
07.45-16.45 Jag glider fram på en räkmacka och gör det jag ska i lugn och ro
16.45 Jag hoppar in i bilen och kör ca 100 meter till Ica, handlar lite och kör sen hemmåt
18.00 vi lämnar tryggheten i hemmet för att äta middag i Bursiljum
20.12 Jonas går in till Nicke i burträsk för att lämna några saker, jag stannar i bilen för han ska bara "tvär gå" in.
20.43 Jonas kommer ut igen och vi åker äntligen hemmåt
21.00 Stefan kommer och vi äter äppelpaj

Det var typ dagen i stora drag. Måste faktiskt erkänna att jag inte gled fram på en räkmacka idag, jag bara skrev så för att det lät bättre än att jag har jobbat arslet av mig... Första två timmarna så stämde i stort sett ingenting, ingen som skulle vara hemma var hemma och medicinlistor var borta utan att nån visste nåt osv, men det löste sig ganska fort : )
Nu ska jag krypa ner under täcket och blunda och hoppas att John Blund kommer och tar mig med storm så att sover tills väckaren ringer för det finns verkligen ingenting värre än att vakna 2-4 ggr per natt.

Nu är det bara några dagar kvar tills 23,
Hade tråkigt så jag skrev en Önskelista
  • Presentkort på Burmans Ur och Guld
  • En slickepott som HÅLLER!
  • varma sockar
  • "Mitt nya jag" av Sophie Kinsella


Tänkte bara tillägga att jag hittade den här tröjan på forever21.com och jag tycker att den är jättefin. Lisa likes ; )


Lisa säger: Thank you for all that you´ve done for me <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0