200 : )

Den 9 Oktober så började jag skriva på allvar i min blogg och nu är jag uppe i 200 inlägg : ) jag är sååå duktig!
Ligger i sängen och tittar på finalen av shear genius, ett program som jag aldrig sett förut men det är ju faktiskt ganska bra. Handlar om frisörer som tävlar om vem som är snabbast och duktigast, tycker att fel person vann, men det burkar ju alltid vara så..

Tänkte gå ner och elda lite så att det inte blir kallt här inne, det är ju trots allt -27.4 ute och då blir det fort kallt inomhus. Hoppas att det inte dröjer allt för länge innan Jonas kommer hem, vill hinna träffa han innan jag somnar. Ska ju som sagt till skellefteå imorron och när jag kommer hem så har Jonas redan lämnat Bygdeträsk för att arbeta, den här veckan så springer vi förbi varandra hela tiden, men det kanske blir annars nästa vecka.

Lisa säger: kom värme, kom solsken : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0