Usch vilken dag.

Jag visste på ett ungefär vart Elkedjan låg och jag hade rätt : ) Har köpt lite julklappar idag så nu är det inte så många kvar. Julkänslan börjar infinna sig så nu gäller det bara att snön stannar kvar så kanske känslan finns här fram tills jul. Idag så skulle jag och Griselld på julbord på brinken men det blev aldrig av. Annika har lovat att fixa så att jag ska få fara och äta nån annan kväll och jag sa att det spelar ingen större roll för min del om jag äter det idag eller nästa vecka.

På torsdag ska jag troligtvis till stan igen, lämna in lönerapporten och lite annat (och fortsätta med julklapparna, blev avbruten då jag skulle köpa din Dan, så du får tyvärr ingen i år). Men först så ska jag till tandläkaren på torsdag, samma dag och nästan samma tid som Jonas (om jag nu inte minns helt fel).

Nä, jag vet att jag inte har varit så duktig på att uppdatera idag, men mer än såhär blir det inte idag.
Nu ska jag fixa lite mer i köket så att det är fint då Jonas kommer hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0